Bine ai venit! Autentifica-te sau inregistreaza-te!
Cauta produse in site: (codurile OE, Wabco si Knorr se cauta fara spatii si semne de punctuatie)
Preturile nu includ TVA. Reduceri la pretul afisat se acorda conform contract
Puteti comanda si telefonic la
0749.102.300
Fix: 021.335.40.30
Radacina

Retururi de produse

Produsul returnat trebuie

Sa fie in aceeasi stare in care a fost livrat (in ambalajul original cu toate accesoriile, cu etichetele intacte si toate documentele care l-au insotit). Cheltuielile de returnare vor fi suportate de client iar rambursarea contravalorii produsului se va face in cel mult 30 de zile de la retur in cazul in care cauza defectiunii este datorata producatorului.

Pentru produsele care necesita livrarea in tara de origine, costul transportului il va suporta clientul in cazul in care defectiunea se datoreaza montajului, manipularii eronate, lovituri sau alte cauze datorate proastei functionari a camionului, axei etc.

Daca produsul este returnat intr-o stare in care nu mai poate fi vandut ca si nou, ne rezervam dreptul de a solicita o taxa pentru readucerea in stadiul initial (daca este posibil) sau pentru a acoperi diferenta de pret rezultata din vanzarea produsului ca second-hand sau, la optiunea clientului, ii vom reexpedia produsul, pe cheltuiala acestuia. Acesta clauza se aplica conf. O.G. 130/2000, in cazul achizitionarii de produse din acest site folosind tehnicile de comunicare la distanta, aplicandu-se definitiile cuprinse in O.G. 130/2000 art. 2 lit.e.

In cazurile in care produsele returnate prezinta ambalaje deteriorate sau incomplete, urme de uzura, zgarieturi, lovituri, socuri electrice, accesorii lipsa, certificate de garantie lipsa, ne rezervam dreptul de a decide acceptarea returului sau de a opri o suma din valoarea produsului, suma ce va fi comunicata dupa evaluarea prejudiciilor aduse.

De asemenea, ne rezervam dreptul de a refuza acceptarea returului in situatia unor abuzuri (returnari repetate).

Daca returul a fost refuzat pentru unul dintre motivele enumerate mai sus sau daca clientul a expediat produsul fara a obtine in prealabil numar de retur sau a expediat produsul prin alt serviciu de curierat decat cel agreat, costul transportului inapoi catre cumparator se va face pe cheltuiala acestuia.

Prin solicitarea returului, clientul declara ca a luat la cunostinta conditiile prezentului regulament si este de acord in totalitate.

Produsele trebuie sa fi fost achizitionate de clienti, din magazine sau online, si sa indeplineasca cumulativ urmatoarele conditii:

a. au fost cumparate intr-un intervalul anterior datei de depunere a Cererii de Retur nu mai mare de 30 de zile;

b. nu fac parte din lista de produse si servicii nereturnabile.

Produse nereturnabile:

Pentru procedura de retur:

1. Completarea unui FORMULAR DE RETUR sau prezentarea personală in vederea returnarii produsului de unde acesta a fost achizitionat.

2. Va rugam ca in momentul expedierii, sa aveti grija la:

- Mentionarea pe documentul de transport plata la expeditor.

- Atasarea obligatorie a facturii (copie) si certificatului de garantie al produsului (original);

- Inainte de a trimite produsul, va rugam sa va asigurati ca pe colet este aplicata o eticheta care sa contina urmatoarele informatii:

Expeditor:

Nume Prenume:

Adresa:

Str:                                       Nr.                              Oras, Judet

Informatiile prezentate pe acest website au caracter informativ si pot fi modificate de catre vanzator fara o anuntare prealabila.

Kipa Holdings Romania
Nr. Inreg. Reg. Com.: J23/915/2011
C.U.I.: RO18144084
Banca: Raiffeisen bank - suc. Otopeni
Cont: RO08 RZBR 0000 0600 1361 8467
Capital social: 100.000 Lei